Splněný sen

V jídelním koutě to všechno začalo. Protože je takovým středobodem našeho bydlení a místem, kde se vždy všichni sejdeme, snažím se ho udržovat čistý a vytvořit okolo něj příjemnou atmosféru. Hlavně pomocí hrnkových nebo řezaných květin přímo na jídelním stole. Aby mě i ostatním dělaly radost. Jenže zrovna ukázkový pěstitel nejsem, takže mi obvykle v květináči nic moc dlouho nevydrží, a bohužel výběr řezaných květin podle mých představ je ve dvou květinářstvích na našem malém městě žalostný. Dlouho mě to trápilo, a přemýšlela jsem, jak to udělat, abych si domů přinesla pár bílých květů s eukalyptem. Nakonec jsem veškeré svoje plány a snahy vzdala, a pravidelně jsem se z obchůzky květinářství vracela domů nešťastná a s nepořízenou...

A protože se zázraky dějí a sny se plní vždy tou nejnepředvídatelnější cestou, dnes vám představuji mou první a nejkrásnější kytici přesně ve stylu MMB, kterou mi ve středu přivezl květinový kurýr! A díky ní i další úžasnou spolupráci s e-shopem www.florea.cz, ze kterého právě tato kráska pochází, a určitě nebude poslední, protože právě tady je můj květinový ráj!

Takže pokud si i vy budete chtít udělat radost krásnou kyticí a nespoléhat na svou drahou polovičku, zkuste právě Floreu. Najdete zde největší sortiment růží nejrůznějších barev a velikostí i v různém cenovém rozpětí. A samozřejmě také sezónní květiny, jako třeba pivoňky. Nebo v poslední době tolik oblíbené stylové květinové krabičky, které vám květinový kurýr se speciálním chlazeným vozem doručí opravdu kamkoliv i jako překvapení se vzkazem, třeba pro maminku k narozeninám do práce.

Já jsem si svůj zelenobílý bouquet nechala uvázat na přání. Vybrala jsem si pouze typ vazby a bílé růže a kaly s eukalyptem, ostatní zařídila empatická paní majitelka. Takže zanedlouho mi dorazilo překvapení doplněné ještě o moje milované nejvoňavější frézie, bílé karafiáty, zelené kaliny a sušenou tilandsii. To vše v předem avizovaný čas druhý den po uvázání bez jakéhokoliv poškození, protože celá kytice byla ještě zabalená v ochranném obalu a černém balicím papíru. S přáním krásného dne a poučením o péči přímo od kurýra, která je nejdůležitější pro dlouhou výdrž, jsem hned zkrátila stonky a dala ji do vody s výživou, kterou také najdete v balení. Vůbec na čerstvost a dlouhou výdrž květin se tady můžete opravdu spolehnout. Jejich cesta z květinového trhu v Holandsku je totiž až o polovinu kratší, protože ze skladu Florea putují přímo k vám. Což můžu potvrdit, protože během týdne mi kytice nádherně rozkvetla a rozvoněla se, a i když jsem již některé odkvetlé květy dala pryč a rozvázala ji, opravdu stále drží!

A určitě vás bude zajímat i její původ. U každé květiny v e-shopu je proto uveden, je to převážně Holandsko a Afrika. Nejdůležitější informací však je, že květiny pocházejí pouze od prověřených producentů, které dohledáte v seznamu Fair Flowers, a jsou certifikované. Takže pokud vás toto téma zajímá, konkrétnější informace se dozvíte ZDE, nebo se rozepíšu zase příště ;-).

Doufám, že máte z oživení na fotkách od nás v podobě čerstvých květin radost stejně jako já nebo Max, kterému se tahle kytice skoro stejně velká jako on taky moc líbila ;-). Škoda jen, že necítíte tu vůni!

Mějte se a užívejte sluníčka, snad už vydrží!
Zdraví Šárka



14 komentářů

  1. Pěkný den Šárko, kytička je nádherná, ale od florea jsem měla růže a pokaždé do 2 dnů padly hlavičky.Asi nemám štěstí na čerstvost květin.Jinak krásný blog ráda nakukuji��.Mějte krásné dny Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko dekuji a to me mrzi. Na ruze jsem obzvlast zvedava, take mi nikdy zadne nevydrzely. Ale kdyz jsem se do toho ponorila, zjistila jsem, ze i doma potrebuji nejakou peci aby dlouho vydrzely, jindy se vice rozepisu, tak by se vam do budoucna treba tyto tipy mohly hodit take ;-).
      Mic dekuji za prizen a krasny maj.

      Vymazat
  2. Šárka, kytica je naozaj nádherná. Bielo zelená, presne podľa môjho gusta. Pekný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko je mi to jasne 💚💚💚 Mej se krasne!

      Vymazat
  3. Šá, krásne:-)
    Vždy sa niečo u teba naučím, ako dosiahnúť čistý jednoduchý efekt, predsa len kvôli mojim ,,deťom,, si vystačím s kolekciou kochlíkov a stojanov na kvety z Ikea, ale ešte neviem akým kvetom, z okna nám robí radosť zatiaľ kvitnúci orgován.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko jé to je milé mám radost! Za těmi okny mi o zeleni ani nemluv, já se snad dodělání dvorku nedočkám! :-D
      Krásný máj k vám.

      Vymazat
  4. Kytka je opravdu velmi krásná,ale jen vyndaná z toho černého papíru co jste publikovala dříve...bo jsou stejné....krásné dny...Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti ano, na ig a fb jsem sdilela s predstihem v papiru a tyto fotky jsou take ze stejneho dne. Clanek mel vyjit drive, ale nedopadlo to. Tu uz rozdelanou s par zbylymi kvety jsem mela vyfocenou vcera v instastories a mam ji jeste na stole. Tak snad uvedeno na pravou miru 😉 Fakn vikend.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Marcel škoda jen, že jsem to nevěděla dřív, už bych měla dávno svoje vysnné květy pravidelně doma!

      Vymazat
  6. Ta je opravdu nádherná, celé je to nádherné ♥

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.