Před článkem / Before the post

Takhle to dnes vypadalo u mého stolu s počítačem, než jsem k němu po jeho focení zasedla, a zase si našla chvilku na vás a nový článek. Jak vidíte, vyfotila jsem jej netradičně z jiného úhlu, a veškeré dekorace z něj úplně zmizely. Do bezpečné výšky musí i klávesnice s myší, jinak by non stop celý den bylo puštěné "juťub" :-). Kromě černé kožené podložky od Tine K Home, která je vážně nesmrtelná! Mám radost, že jsem tenkrát nedala přednost bílému slonovi od Vitry...

Doufám, že si jen ještě stihnu vypít tu meltu v mém nejoblíbenějším porcelánu Hammershøi, a natřít ruce krémem s divokou růží, než mi zase skončí můj virtuální relax. Protože rovnováha prostě musí být. Pohlednice od úžasné Ylvy Skarp, jež mě baví stále a je pro mě kaligrafickou umělkyní no. 1, mi to každý den připomíná.

No a poslední kousky mého kaligraficko-typografického kalendáře na rok 2017 můžete mít ode dneška doma i s 30% slevou. Vše, co mi z MMB e-shopu ještě zbylo naleznete TADY, nebo mi napiště e-mail, kde poštovné bude na mě ;-).

Mějte krásný víkend, i když si to počasí z nás dělá apríl!
Šárka

2 komentáře

  1. Krásné! Dokonalý minimalismus ;-). Moc zdravím, Šárko!
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko moc děkuji a také zdravím celou rodinku! krásné Velikonoce a užívej ;-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.