Veselé Vánoce / Merry Christmas

Tak jsem konečně dnes i ozdobila stromeček. Možná trochu pozdě, ale společně s balením dárků to nechávám až na konec, kdy už je ta pravá vánoční atmosféra cítit všude kolem, takže si to takhle nejvíc užiju. Pustím si koledy, zapálím vonnou svíčku Skog od Skandinavisk a ujídám při tom cukroví...

Letos máme stromeček menší a v jídelně, protože z obýváku je teď převážně herna, takže i Tray Table má svoje místo tady. Jak už víte, balila jsem černobíle a jednoduše, a stejně tak i zdobila vánoční stromeček. Tentokrát je celý nerozbitný. Plastové kouličky jsem použila pouze ty Light Grey/Silver Glitter od Bloomingville, na kterých to ale vůbec není vidět a jsou opravdu nádherné, a nakonec jsem je ještě doplnila papírovými kouličkami, stříbrnými provázkovými, dřevěnými sáňkami a peříčkovými andělskými křídly a bílou hvězdou s křišťálem na špici. Vše mám doma již několikátou sezónu. Jen ty černé ozdoby se mi nakonec rozpadly. Proto jsem místo nich použila černou stužku a uvázala ji přímo na větvičky, a vypadá to nakonec moc hezky. Takže se mi vůbec po těch klasických skleněných baňkách stýskat nebude :-).

Vánoc se nemůžu dočkat již tradičně z jediného důvodu. Že můj drahý bude konečně s námi pár dní doma. A tento rok to platí dvojnásob. Protože už nás je zase o jednoho víc, a poslední týdny byly pro mě hodně náročné, kdy jsem se chtě nechtě musela stát maminkou na plný úvazek. Elí i Max už potřebují spoustu pozornosti téměř nonstop, a tatínkovi zase vrcholilo pracovní nasazení. I když zřejmě ani jedno se po novém roce jen tak nezmění, tak alespoň přes Vánoce si chci udělat pár dní pohody bez starostí, práce i blogu (jestli to tedy vydržím, bez mého Instagramu asi ne :-)).

Proto bych i vám chtěla popřát, ať si těch pár dní užijete přesně podle svých představ, a aby byl takový i celý nový rok. A taky vám poděkovat za přízeň, komentáře a návštěvy, které i když jsou třeba jen rychlé a skryté, je jich čím dál víc. Sama vím, jak moc je dnes volný čas v naší rychlé době vzácný, o to větší radost tak mám, že jej trávíte u mě!

Krásné Vánoce a velké objetí posílá
Šárka



15 komentářů

  1. Krasa!! Cistota. A mockrat dekuju za balik. Krasny Vanoce a odpocin si trochu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ja za kup a pochvalu usoesny novy rok!

      Vymazat
  2. Šárko užijte si to spolu. Krásné Vánoce :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti uzili jsme si to a k vam jen to nej do noveho roku ❤️

      Vymazat
  3. Přeji krásné vánoce maminko:). Ať Vám děti dělají co nejvíc radosti a co nejmíň starostí. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Hani moc dekuji, koukam, ze u vas se maka nonstop 😱😆! A bajecny novy rok cele rodince vcetne zvirectva 😉

      Vymazat
  4. Šárka, stromček vyzerá krásne. Prajem Ti krásne vianočné sviatky. Užite si ich spoločne ako rodina v zdraví, láske a pohode. Presne tak ako to na Vianoce má byť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc dekuji a dnes jsem se konecne zastavila s pranim i u tebe 🙏🏼😘

      Vymazat
  5. ... první Vánoce ve čtyřech... Šárko, hezky si je všichni užijte!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli dekuji opozdene i za prizen, moc zdravim a preji krasny a pohifovy nivy rok!❤️❤️❤️

      Vymazat
  6. Krásné Vánoce a koukej odpočívat! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podarilo se trochu nedobrovolne mozna 😂 a k vam hodne zdravicka do noveho roku!😘

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Stromček je krásny. Máte pravdu, že nie je vidieť, že sú vianočné gule plastové.
    My sme si tento rok zaobstarali sklenené ručne maľované od tradičného slovenského výrobcu Okrasa a dúfam, že nám vydržia, aj keď naše miminko bude už vačšie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slavko dekuji, stromecek kupodivu nepritahival pozornost a mozna by to i to sklo zvladlo, ale... 🙈😆 No musi se to oroste vyzkouset, a kdyz uz, tak strepy preci prinaseji stesti 😉 At hezky rostete 😇

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.